Somewhat TAAS tällaista

Ei edes ole mitään grillimaustetta. Kossukin käy.
Pannaan se perseeseen kun ei tule paksuks
Mä oon kakskymppinen teini eikä kukaan pysty ymmärtämään Jumalaa, kuin Jumala.
Mieti vähän mitä sen jätkän mielessä pyörii, sen Rishin, Taavi Kassilan.
Eihän kukaan voi väittää olevansa Jumala, paitsi jos hän on Jumala. Mä sain sen jotenkin huijatuksi tähän ettei pidä varastaa ihmisten aikaa. Eikä kasvomaskeja.
'Don't steal a second - I am needed elsewhere'. That created a illogical
Suomi ei muka tiedä joogasta mitään.

If you're completely reckless some shit like that can happen.
Ainakin jotain mä kysyin siltä. Painokin on pudonnut 7 kiloa.

Mä saan sut pelkää (toi oli sen jätkän täydellinen pelottomuus) mä en pelkää

Kissa on kuollut ja se on halkaistu

Mitä se sannyasi pelkää; että jumala katsoo sinua ja sanoo: you are the apple of my eye.
Ja et tollasen mahatman kanssa ei vittuilla.
Tää oli mun shiva-ratrin jälkeisen illan muistiinpano. Vaikken pannu. Enkä paista

--------- THIS IS IT AGAIn --------
Tää on pakko kirjoittaa ylös. Oli kerran pakko
Big7 hc
Kun se jatkuva hallusinaatio koko ajan se on siinä
Se hallusinoi niin helvetisti et mulla
Oikeesti, menee ehkä paskat housuun
The after life- it doesn't exist.
It feels really absurd to have it
Se mieli ohjautuu ihan vitun syvälle ajatuksiin koko ajan
Btw I don't remember how that 1st hallucination was. How it hit me, it was my total reality.

Mieti jos se väittää että se ymmärtää, muttei ymmärrä.
Vitsi tätä on vaikea muistaa jälkeenpäin.

Stalking ideas.

[Image copyright: Gameloft Asphalt 8. Achievement in-game footage] 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

002 lokakuu2022 important

Muistaakseni tekstini ensivaikutelma oli eri

fi blogien kommentteja