Öztra Absurdia


Pelastusarmeija, voinks mä pyytää: Oli lihan takana?
Taas pelasin 30min älypuhelimella..!

Kuuleppas nyt: It's a really big competition, becuase not even your friends wanted to do that.

It's called confidence. Se mihin mä tähtäsin, kaikki barbit ja mielikuvat. Ettei meidän tarvitse olla mitään vihollisia, vaikka epäilenkin sua. xD    Mistä minä tiedän pystytkö enää neuvomaan toista askel askeleelta kohti ihmiselämän tärkeintä päämäärää, tai ainakin sitä urheinta ja isointa saavutusta? Noei@! Huono vitsi. "The suspicion is contaminated in itself."

6.4.
Voihan se olla että vanhetessa riskien ottaminen vaikeutuu, mutta hankala sitä on todistaa. Tämä liittyi aamuyön ajattelussani siihen, että alan olla siinä iässä, jossa alan unohtaa millaista on kokea & tuntea, ajatella, puhua sekä kirjoittaa niin kuin parikymppinen. Millaista on toimia kuin koko elämä olisi vasta edessäpäin?

Eiköhän sellainen sana kuin "affliction" johdeta ihan siitä, että sellaisessa tilassa olevan mielen on mahdotonta toimia käytännöllisesti - näin johdonmukaisesti ajateltuna. Saatan olla itse aivan epäkäytännöllinen (esim. koitan viilata konsensusta).

Mutta luultavasti se johtuu siitä että mun hermosto on hiukan epätasapainossa, eli en tunnista että viha on vihaa enkä koe ylitsevuotavaa rakkautta kielteisenä tekijänä omassa ajattelussa. Vaikea selittää. Tämän voi kuitenkin näinkin pölkky ihminen ymmärtää tekemällä säännöllisesti zazenia, mikä tasapainottaa autonomisen hermoston kaksi osaa.

Mä halusin vaan sanoa tossa aiemmin että todennäköisyys virheisiin lisääntyy iän myötä - ettei taitamattomuutta enää pystykään havaitsemaan. Olisi aika aivotonta väittää että pelkkä käytännöllisyys korjaa tämän asian.

The alcohol is ,, I'm able to take such enormous hits of it, that it keeps me stimulated for too long. So that when I sit the 30min zazen after 3 sober days I'm still paranoid. Almost schizophrenically so..

Voi sen tyytymättömyyden noinkin nähdä!!
Ei vaan jaksa just nyt selittää miten mä sen äsken ajattelin. Muuta kuin että se vainoharhaisuus mitä koen ei yksinkertaisesti salli minun ilmaista itseäni selkeästi keskustelutilanteessa. Joten.. Muut ajattelevat minusta heti että koitan jotenkin huijata <-- Tämä on minun 1. ajatus siitä mitä ensimmäisenä minulle sanot.

On tiukkaa, mä tiedän että tiukkaa oli.
Minulla on kuitenkin ollut kokemuksia todellisuudesta , jotka eivät kelpaa joogan poluksi.
Tämä tulee menemään aikas hitaasti , mutta se on ainoa hyvä tie.
You have no idea how much I gave of myself to that work; but it was a failure because of caffeine and all the people who wanted power (over others). **

Pitää yleensä yhdellä käytöksellä suojata se..
Esittelyvalvontakameran mukana kävelevä univormu.

Pistä se kivi tonne uuniin --> tikkulihaa

But to be strange in yoga community, that's strange: I am trace of nobody. OR Hearing is sample.

Et voi edes ostaa Voimariinia ilman että se alkaa aivastuttaa - kokeile ilman ja sitten käytä. Huomaat eron jo kahdessa viikossa! Eikä siinä vielä kaikki.. Mutta sama se on natriumfluoridi 1400ppm:n kanssa - mikä ihme kun ei meinaa mikään riittää, siellä on käsijarru päällä koko ajan. Ikeniä polttaa kahesti päivässä muttei se varmaan mitään meinaa. Ja vetyperoksidi muka tekee tyhmeksi blondini platinan.

Tamssi se sekoittuu ja tasoittuu
Sain sille vähän toisenlaisen vastaanoton <mennään mun hyttiin>.
Koko arvio _jännitys-koppiuteen_

Mä pidän sitä vaistonvaraisissa käsittelyissä: "Niin tukeekin."


**Ja se kiroilu, bad-mouthing others, etc. Ei ne työtä johtavat ja hallinnon tyypit ainakaan minua pystyneet vakuuttamaan oman työnsä korkeammista tarkoitusperistä. Ei vittu se oli aivan edesvastuutonta lähettää minun kondiksessa oleva avo-hoito potilas sinne!! Mitä helvettiä.... 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

002 lokakuu2022 important

Muistaakseni tekstini ensivaikutelma oli eri

fi blogien kommentteja