Arrinera Hussarya 33

Ihmiset luulevat että olen aivokuollut ( olen yksin, olen tylsä ) mutta mulla ei pärise se rajas.
Mutta minun mielestä pelkkä brain-power ei ole takuu, että onnistuu taitavassa ajattelussa.

Unet: Maxidan original Name.Jokin V:llä alkava.. pRäisänen isän arkkityyppiin muuttuneena, kotoisa olo. kPursi taas tyttöystävänäni (monta lahjaa, joista yksi aukeni ja isoK sekä 5päkki) & hyvin erikoinen kasvojen muuntautuminen hymysuin.. Videolla 'oo papii' + huulipunalla mm. Osoite sisäreidessä,, striimaus sai jonkun hälyttämään virkavallan. Ja julkisuudessa paljastuminen, kaupunki jossa tauluja erikoisesti kiinnitetty ja aseteltuina rakennusten seinustoilla ikkunoiden välissä.

...
Onneksi kuitenkin jooga saa ihmisen tajuamaan tämän, eikä hänen tarvitse toimia kuin kone ja robotin lailla levittää negatiivisuutta ympäristöönsä.
#ego-dominointi

Aarre; Minun ei tarvinnut nähdä ihan kamalasti vaivaa saadakseni muiden ihmisten vaikutuksia ja vaikutteita pois. Tai sitten olen ihan totaalinen valehtelija sekä juoppo, joka ei osaa rakastaa saatika sitten tehdä töitä --£> SAIRAS. Tajusin jostain ettei se ole joogan päämäärässä pysymistä, siihen tähtäämistä. Tällaista valehtelun tasoa ei pidä koittaa saavuttaa ja syy on ettei minun just nyt ylipäätänsä pitäisi kirjoittaa näistä asioista. ...

Kelaa jos e-kirjoihin siirtyminenkin on vain sitä, tai osa sitä, ettei tämän hetken ylikansoitus tule muodostamaan ylitsepääsemätöntä estettä ihmiskunnan evoluutiolle? Nyt menen Asphalt 9 autopeliin josko saisin viimeinkin jo tarpeeksi "blueprinttejä" Arrinera Hussaryan rakentamiseksi. Ja onnelliseksi omistajaksi, yhdeksi niistä miljoonista. Eikä vain <one of the few>. 

[Deleted Image]
This blog is CC 4.0. But this image is an exception! The image Copyright belongs to Gameloft and it can not be used in any derivative works. I may have to check if this is according to the rules of Creative Commons to make this type of in-game screenshot available for demonstration purposes. Rokrok

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

002 lokakuu2022 important

Muistaakseni tekstini ensivaikutelma oli eri

fi blogien kommentteja