S6 edge+ otti ja kuoli

Eihän tässä pysy pääkallo järkevänä.. Se lihansyönti voi vaan tehdä susta niin jumalattoman tyhmän. Kasvissyönnistä alkaa kaikkea hyvää, esim. kiinnostus joogaan. Kun se liha oikeasti, !! aiheuttaa sen, ettei niiden henkisten harjoitusten aloittaminen vaan onnistu melkein millään.

Kuuntele Yle Areenassa: https://areena.yle.fi/1-50998104
Harvoin minä mun blogiin Juuso Pekkisen radio-ohjelmaa linkitän. Tässä se nyt on joka tapauksessa.

-.-
Makasinhan minä viime yönäkin yli pari tuntia (22.28 - 00.28) sydäntäni tutkiskellen. 19.3 aamu oli hyvä. Koska sydän tuntui puhtaammalle ja pystyin makaamaan yli tunnin hyvin luovien/ joogisten asioiden parissa niitä mietiskellen.

Luovasti xD
Jalalta toiselle, Jaromir Jagr
Oppivinani

Naisten ja miesten slopestyle, Tšekki. Selostus Sami Saarenpää Katso Yle Areenassa: https://areena.yle.fi/1-62069228 voimassa19.3.2023

Sinun ei tarvitse katsoa naisen aivoja.

Minulla on jatkuvasti päivän aikana sellaisia tunteita, että joku toinen tietää reaaliajassa sen hetkisen ajatuksen/tunteen. Sitä on jatkunut jo ~ vuodesta 2005. Se vaikeuttaa keskittymistä. Lisäksi alkoholi estää (äläs ny) voimaantumasta, jotta jaksaisin tehdä asialle jotain. Vainoharhaisuus ei siis ole suora seuraus alkoholista, vaikka masennusoireitakin on. Äärimmäinen masennus toki saa ongelman paisumaan. Kun ei ole tarmoa ei vain jaksa välittää.

Ymmärrätkö millaisiin elämän alhaisiin tasoihin ihmiset putoavat, vaikka saavat yleissivistyksestä korkean tietoisuudentason? Kuvittele nyt sitä, että minä olen kysynyt netissä kuuluuko Havaiji Yhdysvaltoihin? Tosiasiassa minun pitäisi vieläkin muistaa mikä on lyijyn tiheys. Miksi? Koska kun tarpeeksi monta ei muista niin lyijyä pääsee ravintoketjuun koska; hey, who knew? En tiennyt. Trial & error.

Ymmärrätzzz-z. Sleep too much , practice too little.
Mitä pystyy sanomaan, mitä ei ole vielä sanottu? (:

KUOLEMAN
vääjämättömyys ja lopullisuus
The inevitability & definitiveness
OF DEATH


Yritin vielä langattomalla latauksella saada yli kuusi vuotta päivittäin palvelleeseen S6:seen eloa. Turhaan.. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

002 lokakuu2022 important

Muistaakseni tekstini ensivaikutelma oli eri

fi blogien kommentteja