Hang-over 27.3

Valvoin taas pe-la välisen yön alkoholin avulla. Koitin sitä myös n. pari vkoa sitten, mutta silloin valvoin kaksi yötä. 
16.3
Tajuutsä minkälaisen muurin mä jouduin ylittää
Että pääsin tuo
Se opiaatti koukku se on pitkä sahalaita
Ei pysty kiipeämään takaisin. Ei kun se on kemikaali se subu ja se polttaa sun aivopäreet. Et pääse enää takaisin viattomuuden äärelle.

Miten ne 2d lapsuusmuistopalikat 3d muuntautuu
Niin et mun muistein

Se on joka kerta niin ällistyttävä kokemus, ettei sitä kerta kaikkiaan ehdi kirjoittaa ylös.

Se edustaa mulle niin suurta
Tietoisuudentilan muutosta

Drift7ng drifting
What we assume, we can't know


25.3
Yritä lu9da se sama tilanne joka ikiseen hetkeen

Ei siinä tarvii paljon uskooet
Et ymmärtää
Et se on halannu mua

Sitku sä tajuut
Et joku on hullu
Niin sen perustan taajudet
On siinä hulluudessa.

What bis is all about is
Boundary dissolution

Toi on ihan vitun hullu joka
Kerta kun se tulee

Toisaalta joka kerta kun se tapahtuu
Olen ihan yhtä ällikällä lyöty.

Miten ne voi olla niin normaalien
Parametrien
Saavuttamattomissa

Minkä takia mä ajattelen
Jotain tällasii venueita
Missä joku toinen
Vois valaistua

Mulla tuli erityislaatuisen mielen tilaa


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

002 lokakuu2022 important

Muistaakseni tekstini ensivaikutelma oli eri

fi blogien kommentteja