Tee perässä

Heal yourself from this mess, that the world has brought you up into.
Make a name for yourself.
  Trust no-one..
    'Build your own damn boat.' -T McKenna

ADMIT: You're nothing without God.

The ego is completely culturally sanctioned and is held up by it. The feminine force can tear the ego apart. But that's not the point - because I say this from a mind, which has become too dense to make viable arguments for backing up my stupid Samsung Memo notes, that I upload to my blog.

Strengthening your attachment towards eg. a place called home is just shit brain stupid.
Niin kauan kuin sitä kiintymystä on vähänkin, se haittaa. Se voi tulvia mieleen... ja se aiheuttaa takertumisen; itsenäisesti olemassa olevan minä-tunteen. Kun ei siinä kiintymyksen tunteen saavuttamisessa ole mitään oikeasti olemassa olevaa palkintoa. Kuten että olen osa tätä yhteisöä ja sen omaisuuden haltijana minulle mäjähtääkin / yhtäkkiä ilmaantuu keino suojautua pettymykseltä, jossa joku muu kontrolloi minua.

Miten sä pysyt mukana laskuissa, hä?
Minkä minä voin sille, kun se psykoosi haittaa minua niin paljon etten pysty puhumaan ihmisille tavalliseen tapaan?!

Ethän sinä ole edes tajunnut että olet dualismissa!! Kuinka voit lukea jotain Shankaracharyaa ja väittää, että ymmärrät? Siis se dualismi että minä olen tässä maailmassa missä ei ole Jumalaa (vaan pelkästään eroja). Minä bramiini sinä Jane. Minä tarzan sinä Panasonic TV. Ymmärrätko/kö?

Sen takia ihmset pelkää kun sanot että olen psykoosissa eikä siihen ole ratkaisua. Ratkaisu oli hyväksyä tämä. Ja vielä pystyä laukeamaan kahdesti päivässä niin että siemennesteen laatu vastaa siittämiseen vaadittavaa standardia. Koska ne lääkkeet (Olanzapine) tekee siitä veden kaltaista eikä sitä tule kuin pari tippaa. Muutenkin se fakin' libido menetettynä, kykenemätön seuraamaan hengitystä ja tekemään jooga-harjoituksia, neurolepti tuhoaa tarkkaavaisuuden. Phyi!!

Mummo vs. Loppuelämä. Ne pelkää sitä niin saatanasti ettei ne uskalla edes polttaa kannabista & kohdata erilaista näkökulmaa asiaan.

I don't think "slack" means Yeah, the future will come and who cares about the consequences.

Extra-Börja, onk sul nälkä?
Onko tekemisessä hyvä maku s!tä, että on pirun rakastunut omaan itteensä?

Jos mielesi vaeltaa, et pysty rekisteröimään hienovaraisia muutoksia. Herkkyytesi on tallella mutta ihan vain oleminen tässä hetkessä on jotenkin poissa ulottuviltasi. -> Mieli halajaa sitä hetkeä muttet omaa itsekuria. Sun mieli ja keho eivät ollenkaan suostu yhteistyöhön sun kanssas. Tällöin et myöskään ole vapaa.

B-/


Huono kuolema. Ei vittu on siinäkin elämälle päätös.. Siinä ei ole järkeä miksi jotain kiduttamista pitäisi pelätä - kiduttamista kuolemaan saakka. Kulutetaan ne kulta roskiin. Tai jos sut poltetaan elävältä, taianomaista!

Semi-races, ultra-races. Stifler's races.

Pitää panna, olla, toveruus & ruoka. Loppupeleissä haluaisit vain antautua.

Et kai sä voi irrottaa turvavyötä ja alkaa etsimään takapenkiltä jotain tavaroita, kun sä ajat. Kesken ajon.

Hur är hon en , som formar seksiga kunder (kundeja)?
Vois rummuttaa tossa ja sit oikeesti laittaa sen paprikan alas

Almost creepy in here - I never thought there could be so light outside. (Bright)

Kankumma pyllyyn 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

002 lokakuu2022 important

Muistaakseni tekstini ensivaikutelma oli eri

fi blogien kommentteja