Opettajisto on paikalla xD

Keskiviikon keskiviikkona..
Ajattele miten hyvä sun pitäis olla, että voit opettaa jotain toista.. Koska kelaa jotain ihmistä, hänen pyrkimyksensä kohti totuutta plus kaikki henkilökohtaiset kokemukset <-- Miten muka olisi mahdollista tajuta toisen sisäinen totuus!?

Mikä tulevaisuus? Ai sekö jossa olen tyytyväisempi kuin nyt? Minä luovun sellaisesta tulevaisuudessa ja olen tyytyväinen nyt.

Ehkä olenkin šamaaniin verrattavissa, mutta olen vaikeampi tapaus. Aiheuttaa ihmettelyä kun jooga-opet ovat aina heti ilmoittamassa kuinka kauan he ovat jooganneet. Se tulee melkein kuin jonain refleksinä. Heidän pitäisi sanoa sen sijaan kuinka monta ihmistä he ovat parantaneet sellaisista taudeista, joille nykylääketiede ei voi mitään. Jos mietit paljonko jooga-tunnin "valuesta" on omaa ponnistusta, niin eihän sitä nyt pysty itsekseen sillä lisäämään, että tietää milloin ohjaaja aloitti harjoittelunsa. Nämä sanat ovat kyllä taas skidisti vaikeita minulle.

Mitä jos joku alkaa talloa päällesi pelkillä näkökulmaerojen voimalla? Mikä yritys siinä on takana.. Itse nimittäin ajattelen että on vain yksi näkökulma jolla on väliä ja se on Brahmanin oivaltaminen. Jos mietit mitä hyötyä on painaa toista maahan vain koska tietää miten asiat tapahtuvat tässä maailmassa, niin minkälainen pyrkimys se on opettaa? Onko se voimaperäistä opetusta?

 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

002 lokakuu2022 important

Muistaakseni tekstini ensivaikutelma oli eri

fi blogien kommentteja