Ei

You can't extrapolate your own feeling to koskemaan koko maailmaa, ellei se fiilis ole Atma. Et tollanen oikoreitti on kyllä jo aika naurettavan lapsellinen. Sitä paitsi mitä muuta se vasemman käden harjoitus on kuin harhaluulo, että egon voi ottaa mukaan samadhiin tai nk. penetroitua objektiin?

People have this misconception that samdhi is a heavenly state. And yes it is but you still have the physical body that's inclusive to a lot of crap eg. doubt and the fact, that the body is a source of suffering. So do you expect a samadhi where your mind isn't totally xapable of understanding all the difficulties this brings? Why?

Mä en vaan uskalla käyttää LSD:tä vaikka olen melko varma, että se korjaisi minun alkoholi-tilanteen. Siinä se kokemus poistaisi ne egon edefenssit jotka estävät tajuamista. Mutta ne egon defenssit ovat siinä syystä; että olen niin traumatisoitunut ettei psyykeni kestä totuutta. On liian vaikea ilman suurta tuskaa hyväksyä että olen nobody. Diskordianismi-ahdistus..? Ja toihan on eri kuin uskonnollinen nöyryys-nobody, tai no-one.

Ajattele Mircea Eliaden keksimää termiä; the rupture of plane. Jos sun aistit on suuntautuneet ulospäin voit unohtaa sellaiset tilat/kokemukset. Paitsi jos olet nainen. Ja mun on pakko sanoo toi koska ite en ole. xD

Muttei! En tiedä olenko tarpeeksi sinnikäs harjoittelija että ikään kuin saan puhua näitä tällaisia  oikein luvan kanssa. Onko muka shoppailu joku vaihtoehto jossei suu pysy kiinni, tai tässä tapauksessa sormet pysy poissa älypuhelimen näppäimistöltä? Tai juominen..  se ei ole mikään polku ....    mutta onko se liiankin introvertille ihmiselle vaihtoehto koittaa todistaa muille että olen hyvin jalat maassa näiden jooga-juttujeni kanssa kirjoittelemiseen vaadittavan buddhin integroimisessa omaan arki-ajatteluun........

Valitettavasti näen työelämän tänä päivänä niin, että ihminen menee vapaaehtoisesti alentamaan tietoisuutensa tilaa johonkin konseksukseen (ettei millään ole väliä kunhan työ tulee tehtyä). Ettei se niinkun enää palvele minua eikä kokonaisuutta. Äiti Amman suomennettu lainaus menee jotakuinkin: Ettei mikään työ ole merkityksetöntä, vaan että rakkaus ja [joku tunne] jonka vuodatamme työntekoon tekee siitä merkityksellistä JA KAUNISTA. JA KAUNISTA. Hieno vastakohtaisuus-kappale tuli taas kirjoitettua. Nyt ei kuitenkaan ollut tarkoitus käyttää vipuvoimana omalle näkökulmalle Gurun tai valaistuneen ihmisen puhuttuja sanoja, vaikka konteksti lomittuisikin ehanasti!! Vaan tuoda lukija taas kerran sen asian äärelle ettei joko-tai logiikka pysyy olemaan a
_ainoa
_ viisauksien ymmärtämiseen vaadittava älyllisen ymmärryksen muoto. Ei vieläkään eikä koskaan.

Mulla on tänään astrokalenterin mukaan syntymäkartan merkurius oppositiossa tämän hetken merkuriuksen sijaintiin (suhteessa mihin)? Enhän mä ymmärrä edes miten noi tulee nähdä oikealla tavalla. Miten mä voisin ilman kahta zazenia ennen klo 0600 hyväksyä mysteerin olemassaolon ja myöntää että olen vitun tyhmä (koska en mm  kestä tylsyyttä)? Terence Mckenna sanoi hyvin: "Are you an artist, or are you a mark"? Ja hän lisäsi perään että jokainen on molempia monta kertaa päivän aikana - tai näin minä sen itse tajusin hänen puheestaan.

KiinanNami hyppäsi oravanpyörästä eikä siinä ollut mitään uutta! Ei sitä oikeastaan olisi kannattanut tehdä. Mutta lämmittähän se housuin kuzeminenkin jonkin mitättömän hetkosen.

Pikkasen bugitti Asphalt 8: Airborne Gauntlet moodissa. Otin kuvankaappauksen ettei kukaan unohtaisi - ei korkeampien tajunnantilojen saavuttamisen suunnittelu mitään auta.





Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

002 lokakuu2022 important

Muistaakseni tekstini ensivaikutelma oli eri

fi blogien kommentteja