Do it can't


Kuvittelen olevani niin täydellinen, että kaikkien täytyy pitää minusta. Mutta enhän minä edes uskalla polttaa pilveä, koska kaikki vihaavat minua.
https://youtu.be/HafrVic4g1w?t=02m05s kohdasta 
/elämöijä //joogalle karhunpalvelus ///i'm disgusting

Koska mitä jos mä edustan sitä ihmisten osastoa, mikä ei hyötynytkään psykedeeleistä? Vaan et ne oikeastaan tuhosi minut..   .....   Ja että olin häirikkö  noei :p mut tarkoitin vaan et kummeli, justimus, vielä mitä - ne on kaikki käyttänyt jotain. Ei tässä yhteiskunnassa pysty heräämään tollaseen feimiin. Eiku siis että ihmisen kunnianhimo ei yksin pysty auttamaan yksilöä kohtaamaan niitä vaaroja, joita vastaavanlainen menestyminen edellyttää.

Ja nytkö mä voin syödä hyvällä omalla tunnolla kun mulla on niin paljon elintarviketta, että siitä voi jopa viskata harakoille? Täysin mauttomaksi mennyt kinkunpala kyllä lensi bio-astiaan. Mutta pointti! Nou hätä!

Kukaan ei viitsi sanoa: -Tuo on itsesääliä..  Koska olisi pitänyt aloittaa poistamalla itsesääli.  Myöhemmin ilmeisestikin käy niin hyvät joogatutkijat, että joku morkkis-Doris saa säälin tunteen pulpahtamaan pintaan. Ja koska alitajuinen ohjelmointimme on; kohtele muita kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan.. Wait for it! Projisoit itsesäälisi jonain myötätunnon ojennuksena. Ilman siis mietiskelyllä aikaansaatua itsekritiikin sietämistä kellahdat aina takaisin itsesääliin.

Ei näihin sanoihin pidä takertua. Hare Krishna
Kenen yksikään oppilas menisi tällaisen viestin lukemisesta  muuhun, kuin parempaan suuntaan - paitsi jos haluat OMISTAA hänet? Omistaa hänet kokonaan jossain the absoluutin kielteisten verkkojen saavuttamattomien katveiden ristiriitaisuuksia hylkivässä taivaassa. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

002 lokakuu2022 important

Muistaakseni tekstini ensivaikutelma oli eri

fi blogien kommentteja