hiukan täpärällä voitto


Yhteiskunnan sosiaalisiin rakenteisiin täyspäiväisesti osallituva henkilö ei tahdo tietää mitä minulla on sanottavana; metsänhenget eivät heitä päälleni lokaa niin kuin ihmiset saattavat. Sen sijaan ne pitävät minusta. 29.1.2020 - z z - z - kolme zazenia ennen aamiaista (ja sitten metsäkävelylle).

Neljännen zazenin aikana koin hetken että olen imbesilli. Enkä käynytkään metsäkävelyllä. Se oli intuitiivinen valinta.

Kello on 1510 ja mä muistin vasta nyt, että tää voi olla mun elämän viimeinen päivä. Kävin siellä metsäkävelyllä ja tajusin; me ollaan menossa kohti totalitarismia. Aika huono keli kävellä mutta hyvä reitti koska hiljaista. Mietin että pitäisikö tehdä viides zazen ja pinnistellä ilman ruokaa ja toista orgasmia ainakin päivälliseen saakka. Tavalla joka ei haittaa minua eikä ketään..?

Toi on hyvä mut ironisesti; ne puhuu tosi nopeasti xD  Kuuntele Horisontti Yle Areenassa: https://areena.yle.fi/1-60966364

Tiettyinä hetkinä tää mun juttu perustuu sille, että koitan pysyä immuunina meemeille, esim. Nais-energiaa tai 'kaikki on mahdollista.' Ja et kun joku käyttää näitä, mä en pysty suoraan "engage in conversation", vaan mun pitää myöhemmin kun olen yksin koittaa selvittää; käyttikö tää henkilö niitä meemejä viisauden korvikkeena vai ymmärsikö hän niistä jotain mitä minä en? Ja koska en viitsi olla pelkästään hiljaa niin se mitä itse sanon voi vaikuttaa toisesta etten yhtään kuunnellut häntä (kun ei tullut mitään responssia hänen erinomaisuudelleen). Vamos!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

002 lokakuu2022 important

Muistaakseni tekstini ensivaikutelma oli eri

fi blogien kommentteja